Esta guía surge a raíz de unas láminas con ilustraciones elaboradas para facilitar la comprensión de casos prácticos de la albañilería para los alumnos de la Escuela Taller de Burgos.
Gida honen sorburuan, Burgoseko lantegi-eskolarako egindako zenbait irudi daude. Bada, ikasleei igeltserotzako kasupraktikoak hobeto ulertarazteko, hainbat ilustrazio irudikatu genituen, eta ildo horretatik tiraka ernamuindu zen gida hau egiteko asmoa.
Un determinado caso práctico: una planta de empaquetado y pesado de productos alimenticios ha aumentado la capacidad de la sección de pesaje en 30 %, protegiendo al mismo tiempo el mecanismo de las básculas.
Har dezagun kasupraktiko jakin bat: elikagaiak paketatzeko eta pisatzeko fabrika batek bere pisatze-atalaren ahalmena % 30 handitu du, eta, aldi berean, baskula edo pisuen mekanismoak babestu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Realizar el Pareto de un caso real práctico de la Empresa.
Egin enpresa bateko benetako kasupraktiko baten Pareto-ren diagrama.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
Caso práctico a realizar por parejas.
Binaka egin beharreko kasupraktikoa.
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Para facilitar la comprensión de todos estos procesos, se va a desarrollar un caso práctico:
Prozesu horiek guztiak ulertzeko, kasupraktikoa garatuko dugu:
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa
Irudi pertsonala (1)
En un supuesto práctico de aplicación de procesos de Estética Integral, explicar los puntos clave a tener en cuenta en cada fase del proceso para obtener el nivel máximo de calidad.
Estetika Integraleko prozesuak aplikatzeko kasupraktiko batean, prozesuaren fase bakoitzean kalitate-mailarik handiena lortzeko kontuan hartu beharreko funtsezko puntuak azaltzea.
Materiala: Elektroestetika
Zehar-lerroa (19)
Montarás el cuadro de protección para solucionar el caso práctico propuesto en esta unidad.
Unitate honetan proposatutako kasupraktikoa ebazteko babes-koadroa muntatuko duzu.
Materiala: Automatismoak
casoprácticoinicial
hasierako kasupraktikoa
Materiala: Automatismoak
Después, analiza cada punto del tema, con el objetivo de contestar al resto de las preguntas de este caso práctico
Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasupraktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
Materiala: Automatismoak
Después, analiza cada punto del tema, con el objetivo de contestar el resto de las preguntas de este caso práctico.
Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasupraktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
Materiala: Automatismoak
Explica el motivo por el que dicho circuito no es adecuado para la instalación descrita en el caso práctico.
Azaldu ezazu zergatik ez den egokia zirkuitu hori kasupraktikoan deskribatutako instalaziorako.
Materiala: Automatismoak
Realizar el montaje que resuelve el Caso Práctico planteado al principio de esta unidad.
Unitate honen hasieran azaldutako kasupraktikoa ebazteko muntaketa egitea
Materiala: Automatismoak
El circuito a montar, como solución al Caso Práctico Inicial, es el arranque de un motor trifásico con pulsadores de marcha y paro.
Hasierako kasupraktikoa ebazteko muntatu beharreko zirkuitua zera da, abiarazteko eta geldiarazteko sakagailuz hornitutako motor trifasiko bat abiaraztekoa.
Materiala: Automatismoak
Representación gráfica del objetivo del caso práctico inicial.
Hasierako kasupraktikoaren irudikapen grafikoa.
Materiala: Automatismoak
Después, analiza cada punto del tema, con el objetivo de contestar al resto de las preguntas de este caso práctico.
Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasupraktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
Materiala: Automatismoak
El circuito a montar, como solución al Caso Práctico Inicial, es el arranque de un motor trifásico con pulsadores de marcha y paro.
Hasierako kasupraktikoa ebazteko muntatu beharreko zirkuitua hau da: abiarazteko eta geldiarazteko sakagailuz hornitutako motor trifasiko bat abiaraztekoa.
Materiala: Automatismoak
Administrazioa eta kudeaketa (2)
2·· Realiza la valoración de los siguientes puestos de trabajo utilizando los cinco factores delcaso práctico 1 (graduados de la misma forma y con la misma escala de valoración total de 900 puntos) calculando:
2·· Egin ondoren agertzen diren lanpostuen balorazioa, 1. kasupraktikoko bost faktoreak erabilita (berdin mailakatuta eta 900 puntuko balorazio-eskala baliatuta), eta kalkulatu:
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
·· La empresa del sector turístico resultante de la fusión de la compañía de transporte y la agencia de viaje vista en el caso práctico 2 define, para su plan de Recursos Humanos, las siguientes líneas estratégicas:
·· 2. kasupraktikoan ikusi dugun sektore turistikoko enpresak, garraio-enpresaren eta bidaia-agentziaren arteko bat-egitetik sortutako hark, ildo estrategiko hauek finkatu ditu giza baliabideen planerako:
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Caso práctico 7.1.
7.1 kasupraktikoa.
Materiala: Instalazio domotikoak
Caso práctico 7.4:
7.4 kasupraktikoa:
Materiala: Instalazio domotikoak
Animazio turistikoa (1)
Además, se incluyen diversas actividades propuestas, para investigar y para debatir en clase, así como supuestos prácticos, y actividades de repaso y test de autoevaluación, para trabajar y afianzar los contenidos teóricos tanto de manera individual como en grupo.
Gainera, jarduera batzuk proposatzen dira aztertzeko eta ikasgelan eztabaidatzeko, eta kasupraktikoak, errepasoko ariketak eta autoebaluazioko testak ere badaude, eduki teorikoak landu eta finkatzeko, bai banaka, bai taldean.
Materiala: Animazio turistikoa
Ostalaritza eta turismoa (1)
Resolución de un caso práctico
Ebatzitako kasupraktiko bat
Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request